BERGAMO HISTORIC GRAN PRIX

is a show, not a race

czyli jak przypadkiem znaleźć się w centrum historycznego show, poczuć porządne, wysokooktanowe spaliny, usłyszeć perełki, tfu motoryzacyjne potwory i zobaczyć co robią z asfaltem.

Rozczarowani Concorso d’Eleganza Villa d’Este, nie czekaliśmy na prezentację. Zdecydowaliśmy się wrócić do Bergamo i zwiedzić starówkę. Wjechaliśmy kolejką funicolare do Città Alta i wąskimi uliczkami szliśmy za tłumem ludzi. W oddali zobaczyliśmy flagi z bykiem

Na placu odbywało się Bergamo Historic Gran Prix. Auta uczestniczące w BHGP wzbudziły nasz zachwyt, to byłanajwyższa liga”.

Ku naszemu zdziwieniu, załogi zaczęły szykować się do drogi. Bałagan z wyjazdem przypominał ten panujący na naszych rajdach, czyli z nami wszystko w normie i wszędzie jest tak samo.

Tajemnica Circuito delle Mura. Pensé, że auta pojadą w dalszą trasę, ale okazało się, że jeżdżą dookoła murów starówki. Można było je podziwiać do woli i delektować się tym, co jest najpiękniejszeobserwować w środowisku naturalnym, na drodze, podczas jazdy. Do tego przecież zostały stworzone.

Bergamo Historic Gran Prix swój początek miał w 1935 años, wyścig liczył 70 okrążeń czyli 240 kilometros. En 2004 cuando 69 latach zdecydowano się ponownie organizować BHGP w formie show dla publiczności, zawsze w ostatnią niedzielę maja. Prezentowane są dwie sesje po 4 okrążenia w kategoriach: MOTO GP, GTS i F1.

i warto być wtedy w Bergamo na starówce.

Deja una respuesta

Su dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos necesarios están marcados *

*

Este blog se mantiene libre de spam por WP-Libre de Spam.