ФорзаИталиа

Miało jej nie być, још… Ucieszyłam się, bo bardzo lubię ten włoski klimat i lazur nieba rodem z nad Como.

W tym roku imprez powróciła w okolice Warszawy w piknikowym stylu. Sympatyczny pałac w Rozalinie i program zlotu idealnie pasował na miano Concorso d’Eleganza, bo pod takim hasłem odbywała się tegoroczna ForzaItalia.
Przyjechaliśmy jako pierwsi w towarzystwie Lancia, organizatorzy byli przygotowani i nie udało nam się ich zaskoczyć.
Po głośnym przybyciu Alfików (którzy zdobyli nagrodę klubową)

oficjalnym otwarciu zlotu

i odprawie, ruszyliśmy na trasę rajdu,

która była przyjemnie poprowadzona bocznym drogami, pytania były znośne za to jak zwykle polegliśmy na “zdjęciach”.

Po przyjeździe czekały nas wykłady – 40 lat Alfa Romeo Giulietta i historia The Concorso d’Eleganza Villa d’Este

i samochody

luksusowych było mało

pięknych klasycznych też nie za wiele

były i takie rodzynki

Имам осећај, że ogólnie aut było mniej niż w 2012 у 2013 године, dziwne, bo Warszawa chyba już bliżej być nie może. Bardzo zawiodłam się na Abarthach ani jednej 500 i w porywach do trzech Punto, nie wspominając o klasykach, bo tych było ZERO.

Na zakończenie wygoniliśmy tarantulę

ogłoszono wyniki

i poszliśmy balować

i martwi mnie jedno, organizacja jest coraz bardziej niemiecka – wszystko odbywa się jak w zegarku, dopięte i profesjonalnie przygotowane. Pomyśleli o wszystkim…

Ale może tak trzeba żebyśmy dobrze się bawili?

W tym samym czasie odbywała się Bytomska Parada i ani przez chwilę nie żałowałam, że nas tam nie ma!

3 Replies to “ФорзаИталиа”

  1. tlen

    Czytam i oczom nie wierzę.
    Na fotkach piękne klasyki – Lancia Fulvia Sport Zagato, Alfa Giulia spider, Fulvia coupe, Фиат 124 spider, a poza tym nieuwiecznione 3 fiaty 500, stada zabytkowych Vesp , Фиат 132, szereg starych Maseratek, masa klasycznych Alf etc. etc. , a czytam że “nie wspominając o klasykach, bo tych było ZERO. ”

    Jak mawiał Kwinto: Trzeba było uważać.

    Reply
    • Госхиа

      zdanie jest wyrwane z kontekstu, na blogu przytoczony fragment odnosi się do Abarthów, zabytkowych nie było na zlocie.

      Reply

Оставите одговор

Ваша емаил адреса неће бити објављена. Обавезна поља су означена *

*

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.