Mk I

Le pays tout entier ont maîtrisé l'épidémie Mk I - Je peux écrire une seule chose - ne vont pas comme ça – Mk I est tellement ennuyeux! Je ne comprends pas cette folie, dont le rêve le plus cher, La Belle et la voiture idéale est rouge avec un toit blanc Cooper, rayures sur le capot et sur la conversion 10 '. Compter prudence a été 60 (peut-être que quelqu'un connaît le nombre exact d') différent, Modèles Mini est limitée de façon à choisir. Vous pouvez aussi toujours “faire” Mini a la Kate Moss, George Harrison, Peter Sellers ou Steve McQueen et je serai plus intéressant. Soyez l'original, Ne pas avoir peur d'atteindre non-standard et non-standard, vous devez vous tenir.

Pour l'instant, je salue une GTMA courageux, Je me réjouis de la prochaine fou.
Passez un week-end dans le garage, mais j'espère, qui va bientôt goûter dur et vous pouvez dire comment Elliott – “On procède comme Lancia Stratos. Il est dans le top cinq de la Porsche 911, Lotus Elan (+ 2)”.

5 Replies to “Mk I”

  1. Witek

    Oi od razu epidemiaJa kojarzę 3więc pewnie jest ich z… 5 pièces. Biorąc pod uwagę ilość Mini w Polsce i ilość wyprodukowanych MK I (945 500) to jest to 0,0005% całej produkcji. Wasz Clubi o dziwo też stanowi około 0,0005% całej produkcjiczyżby epidemia 😉

    Przy tak popularnym aucie moim zdaniem nie jest ważne jaki MK, tylko jak bardzo właściciel robi go ‘pod siebie’. Patrząc na to, to niestety jest u nas bardzo słabowszyscy raczej staraj się mniej lub bardziej mieć standardowe Mini składane z ogólnie dostępnych części. Mało jest projektów indywidualnych takich jak Pomarańcza, czy wasz były Bąbel

    Reply
  2. czestermo

    ee tam, w każdym kraju większość miniaków to standardowe kolory i konstrukcje.
    bąbel był niestandardowy?? kilka namalowanych kółek i tyle.
    chyba że o takiniestandardchodzi to w polsce są takie:
    flapowe, auta autoartus, jack daniels, john deere, pomarańcza, złomek z krk, pare rajdówek, .. i wiele innych innych..
    a moda na mkI powoli wkracza do PL

    ps. wasz marcos super!!!

    Reply
  3. czestermo

    to też mówie w polsce jest sporo takich indywidualnych , niestandardowych projektów
    nawet skłonny jestem powiedzieć że np. jak przyjeżdża na zlot nad morzem 40 samochodów to min 60% z nich to takie indywidualne projekty jakim był bąbel

    Reply
  4. Beny

    moda na mk1 .. hmm sam nie wiem, zawsze o takim marzyłem i w końcu w zeszłym roku udało się wyjechać na drogę (choć jeszcze sporo pracy nad dopieszczeniem auta), trudno powiedzieć ile jest prawdziwych mk1 w Polsce, razem z tymi, o których wiem że są do remontu to kojarzę: 2 w okolicach Kielc, 3 na Śląsku, moja w Krakowie, 1 w Warszawie więc 7, realnie rzecz biorąc pewnie jest ich z 10 szt. 🙂 może więcejcholera wie co kto trzyma w szopach 🙂

    Reply

Laisser un commentaire

Votre adresse email ne sera pas publiée. les champs requis sont indiqués *

*

Ce blog est maintenu libre spam par WP-SpamFree.