Mk I

Todo el país han llegado a dominar el Mk epidemia I - Soy capaz de escribir una sola cosa - no vayas por ese camino – Mk I es tan aburrido! No entiendo esta locura, cuyo sueño más anhelado, La bella y la coche ideal es de color rojo con techo blanco Cooper, rayas en el capó y la conversión de 10 '. Con cautela se cuenta 60 (tal vez alguien sabe el número exacto de) diferente, Mini modelos son limitados por lo que elegir. Siempre se puede también “hacer” Mini a la Kate Moss, George Harrison, Peter Sellers o Steve McQueen y voy a ser más interesante. Ser de originales, No tenga miedo de llegar para no estándar y no estándar, tienes que estar.

Por ahora, aplaudo la valentía GTMA, Espero que la próxima locura.
Pase un fin de semana en el garaje, pero espero, que pronto se probará en coche y se puede decir cómo Elliott – “Llevado a cabo como Lancia Stratos. Está entre los cinco primeros de la Porsche 911, Lotus Elan (+ 2)”.

5 Replies to “Mk I”

  1. Witek

    Oi od razu epidemiaJa kojarzę 3więc pewnie jest ich z… 5 piezas. Biorąc pod uwagę ilość Mini w Polsce i ilość wyprodukowanych MK I (945 500) to jest to 0,0005% całej produkcji. Wasz Clubi o dziwo też stanowi około 0,0005% całej produkcjiczyżby epidemia 😉

    Przy tak popularnym aucie moim zdaniem nie jest ważne jaki MK, tylko jak bardzo właściciel robi go ‘pod siebie’. Patrząc na to, to niestety jest u nas bardzo słabowszyscy raczej staraj się mniej lub bardziej mieć standardowe Mini składane z ogólnie dostępnych części. Mało jest projektów indywidualnych takich jak Pomarańcza, czy wasz były Bąbel

    Reply
  2. czestermo

    ee tam, w każdym kraju większość miniaków to standardowe kolory i konstrukcje.
    bąbel był niestandardowy?? kilka namalowanych kółek i tyle.
    chyba że o taki “niestandard” chodzi to w polsce są takie:
    flapowe, auta autoartus, jack daniels, john deere, pomarańcza, złomek z krk, pare rajdówek, .. i wiele innych innych..
    a moda na mkI powoli wkracza do PL

    ps. wasz marcos super!!!

    Reply
  3. czestermo

    to też mówie w polsce jest sporo takich indywidualnych , niestandardowych projektów
    nawet skłonny jestem powiedzieć że np. jak przyjeżdża na zlot nad morzem 40 samochodów to min 60% z nich to takie indywidualne projekty jakim był bąbel

    Reply
  4. Beny

    moda na mk1 .. hmm sam nie wiem, zawsze o takim marzyłem i w końcu w zeszłym roku udało się wyjechać na drogę (choć jeszcze sporo pracy nad dopieszczeniem auta), trudno powiedzieć ile jest prawdziwych mk1 w Polsce, razem z tymi, o których wiem że są do remontu to kojarzę: 2 w okolicach Kielc, 3 na Śląsku, moja w Krakowie, 1 w Warszawie więc 7, realnie rzecz biorąc pewnie jest ich z 10 szt. 🙂 może więcejcholera wie co kto trzyma w szopach 🙂

    Reply

Deja una respuesta

Su dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos necesarios están marcados *

*

Este blog se mantiene libre de spam por WP-Libre de Spam.