Mk I

The whole country have mastered the epidemic Mk I - I can write only one thing - do not go that way – Mk I is so boring! I do not understand this madness, whose fondest dream, Beauty and the ideal car is red with a white roof Cooper, stripes on the hood and conversion on 10 '. Cautiously counting was 60 (maybe someone knows the exact number of) different, Mini models is limited so to choose. You can always also “do” Mini a la Kate Moss, George Harrison, Peter Sellers or Steve McQueen and I will be more interesting. Be of original, Do not be afraid to reach for non-standard and non-standard, you have to stand.

For now, I applaud a courageous GTMA, I look forward to the next crazy.
Spend a weekend in the garage, but I hope, that soon will taste drive and you can tell how Elliott – “Carried out as Lancia Stratos. It is in the top five of the Porsche 911, Lotus Elan (+ 2)”.

5 Replies to “Mk I”

  1. Witek

    Oi od razu epidemiaJa kojarzę 3więc pewnie jest ich z… 5 pieces. Biorąc pod uwagę ilość Mini w Polsce i ilość wyprodukowanych MK I (945 500) to jest to 0,0005% całej produkcji. Wasz Clubi o dziwo też stanowi około 0,0005% całej produkcjiczyżby epidemia 😉

    Przy tak popularnym aucie moim zdaniem nie jest ważne jaki MK, tylko jak bardzo właściciel robi go ‘pod siebie’. Patrząc na to, to niestety jest u nas bardzo słabowszyscy raczej staraj się mniej lub bardziej mieć standardowe Mini składane z ogólnie dostępnych części. Mało jest projektów indywidualnych takich jak Pomarańcza, czy wasz były Bąbel

    Reply
  2. czestermo

    ee tam, w każdym kraju większość miniaków to standardowe kolory i konstrukcje.
    bąbel był niestandardowy?? kilka namalowanych kółek i tyle.
    chyba że o taki “niestandard” chodzi to w polsce są takie:
    flapowe, auta autoartus, jack daniels, john deere, pomarańcza, złomek z krk, pare rajdówek, .. i wiele innych innych..
    a moda na mkI powoli wkracza do PL

    ps. wasz marcos super!!!

    Reply
  3. czestermo

    to też mówie w polsce jest sporo takich indywidualnych , niestandardowych projektów
    nawet skłonny jestem powiedzieć że np. jak przyjeżdża na zlot nad morzem 40 samochodów to min 60% z nich to takie indywidualne projekty jakim był bąbel

    Reply
  4. Beny

    moda na mk1 .. hmm sam nie wiem, zawsze o takim marzyłem i w końcu w zeszłym roku udało się wyjechać na drogę (choć jeszcze sporo pracy nad dopieszczeniem auta), trudno powiedzieć ile jest prawdziwych mk1 w Polsce, razem z tymi, o których wiem że są do remontu to kojarzę: 2 w okolicach Kielc, 3 na Śląsku, moja w Krakowie, 1 w Warszawie więc 7, realnie rzecz biorąc pewnie jest ich z 10 szt. 🙂 może więcejcholera wie co kto trzyma w szopach 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.